ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

تغییر را احساس کنید!


دفعه قبلی که ایران می رفتم همکار پسر بهم گفت می توانید برای من یک انگشتر فیروزه نیشابور بیاورید؟ و من هم چون در آن سفرم خیلی مصروف بودم و از قبل هم می دانستم بهش جواب رد دادم و گفتم چون واقعا" فرصتم کم است و مراسم داریم نمی توانم درخواستت را قبول کنم، علاوه بر اینکه سررشته ای در باب انگشتر فیروزه نیشابوری نداشتم، امسال اما فراغت بیشتری دارم، مراسم نداریم و خودم هستم و علایق و کارهای خودم و فقط خوش گذرانی و بازدید و خرید، و البته بعد از اینکه از برادر درباره اینکه آیا کسی را می شناسد که انگشتر فیروزه نیشابوری را بشناسد و کمکم کند و پاسخ او مثبت بود، بهش گفتم اگر کماکان انگشتر فیروزه نیشابوری می خواهی برایت می آورم، گفت چه وقت می روی و گفتم فلان وقت، گفت اگر تقاضای دیگری ازت بکنم چه؟ برایم می آوری؟ گفتم اگر جاگیر و سنگین نباشد چرا نه؟ و گفت: برایم یک گیتار بیاور، مشخصاتش را برایت می دهم...........


یعنی مانده بودم چه بگویم، چرا که از نظر شخص من تغییر مود و علاقه و سلیقه و تقاضا از انگشتر فیروزه نیشابوری به گیتار، یک تغییر جهشی است، با ذکر اوصافی که در پست ناامید داشتم و از تغییر و تبدیل روحیات آدم ها ولو جوان در افغانستان ناامیدانه سخن گفته بودم، بابتش خوشحال شدم اما کمی هم دلهره گرفتم چرا که شاید حتی بیشتر از انگشتر فیروزه نیشابوری در گیتار بی سررشته و بی سوادم، علاوه بر آن حمل یک گیتار برای من مسافر خیلی سخت تر از یک انگشتر فیروزه نیشابوری است!

نظرات 6 + ارسال نظر
سوده چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ق.ظ http://soode61.wordpress.com

یک تغییر بنیادین! اما آوردنش سخت است برایت خدایی!

coronae چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ http://coronae.blogspot.com

گیتار رو میتونی‌ تو کابین هواپیما ببری یا باید بدی با بار‌ها بیاد؟

احتمالا" باید با خودم ببرم داخل، تو بارها که داغون میشه!

عسل جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ق.ظ

گیتار که اینجا هم پیدا میشه. ... نکنه برای دوره بعدی ستاره افغان امادگی می گیره.

شاید!

baran پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ق.ظ

gitaresh too batne chaapam...lol

خخخخخخخخخخخخخ!

پگاه یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 05:59 ب.ظ

من قشنگ دارم وبلاگتون رو درو می کنما
یکبار از آرشیو خوانده ام، اما بنظرم پست هایی جا مانده بودند، الان دارم از طریقی دیگر می‌خوانم که چیزی از دستم در نرود

شما عزیزید و لطف دارید، ممنونم

پگاه یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 06:02 ب.ظ

نمی دانم گیتار را بردید یا نه، اما تصور می کنم اگر نبرده باشید، با همین نسبت تغییر از انگشتر به گیتار، دفعه بعد چه می توانست بخواهد؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد