ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

من یک ساغر بارانی و گیجم الآن!

امروز از آن روزهاست، از آن روزهای غمگین و همزمان عاشقانه، هجوم آورده اند همزمان نیروهای مثبت و منفی، شادی و ناراحتی ام عجین شده اند باهم، بطرز وحشیانه ای غمگین و همزمان غیر غمگینم، غیر غمگین مساوی خوشحال نیست، با اینکه در پی نوشت پست اخیر نوشته ام بی اندازه بابت رخصتی ها خوشحالم ولی غمگینی ام باز زده به اضطراب، همان حال اضطراب را دارم، چند بار اشکهایم خواستند بریزند نشد، نمی خواهم بگویم اگر همسر جان بود این و آن، فقط باید بگویم نمی دانستم نبودش اینقدر تغییر می دهد همه حالت هایم را، همه حالت هایم را، جسمی و روحی، و رسما" بعد عمری دانستن درون و روحیات و حال و احوالاتم، رسیده ام به نقطه صفر از دانایی، و هر لحظه جاهل می شوم به بعدم!


نظرات 3 + ارسال نظر
poria پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ http://911251.blogsky.com

سلام

طاهره شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ق.ظ http://shoghevatan.blogfa.com/

سلام
امیدوارم تو این روزهای غمگین حضور خدا رو کنارتون از یاد نبرید
میگذره این روزها :)
یه سری عکس از طبیعت بامیان گذاشتم
منتظر حضورتون هستم :)

مرسی طاهره! بامیان برای من سرشار از عطر خوبی هاست!

hy9y79y79y69y7697y دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد