ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

مسافر شهر غمی!


خسته ام خب، دلتنگ هم ایضا"، صبح های این هفته تا برسم دفتر سرما تا استخوانم رفته، به همین زودی، بله من عاشق پاییز و زمستان و برف و بارانم اما از سرما و سوز بدم می آید، دوست دارم در زمستان باشم ولی سرما نبینم.(!!!)

بعد رفته ام تا جا داشته ماه عسل را از یوتیوپ دیده ام، همینطور پشت کامپیوتر فین فین کردم تا بخاطر تماس همسر مجبور شدم بروم بیرون و تلفن را جواب بدهم، بقیه گریه هایم را بیرون کردم، یک کمی زیر آفتاب راه رفتم، گرم هم شدم، الان دارم خودم را برای موقعیت جدیدی که تا کمتر از بیست و چهار ساعت آینده مهمان جدیدم عایدم می کند آماده می کنم، مهمانی یخزده از قطب شمال، البته شاید یخزده نباشد، شاید هم باشد ولی وقتی آمد یخ هایش آب شدند، از صبح امروز لوبیاها را در آب خیسانده ام تا به اصطلاح نفخش برود، شب می خواهم برای ناهار فردا قورمه سبزی درست کنم، خیلی دوست دارد، فردا را می خواهم در بروم از کار، یعنی می شود کسی نفهمد من یکروز تمام نبوده ام؟ خب چه اشکالی دارد وقتی آفیسر مستقیم من نیست و رفته مرخصی من هم نباشم؟ اصلا" این حق من است، تازه رخصتی ندارم که بگیرم، بعدش هم یک آدم کارمند حق ندارد پس از سالها یکهو مثلا" اسهال بگیرد و یا شاید هم سر درد؟ اصلا" حال روحی اش خوب نباشد و دفتر نیاید؟

پ ن: مهمانم خیلی پر سر و صدا و ماجراجوست، ذکرش در نوشته های سابقم رفته است.


نظرات 2 + ارسال نظر
سوده سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ http://soode61.wordpress.com

خوش بیاید مهمان عزیزت. فردا را هم بشین خانه نوش جانت.

باران سیل آسایی است برای خودش این مهمان تا باشد که غرق شادی بشی.

قربانت سوده جان!

شیرین چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ http://ladolcevia.blogfa.com

امیدوارم از همراهی و مصاحبت این مهمان عزیز لذت ببری ساغر جان.

مرسی شیرین عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد