ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

روز هجران و شب فرقت یار آخر (خواهد) شد!


گفته بودم نمای وبلاگم را عوض نمی کنم تا رسیدن خبری خوش از سوی همسر؟ منتظر خبر خوش بودم تا امروز، وهمسر امروز درست پس از اینکه از آن آزمون سرنوشت ساز به سلامتی عبور کرد زنگ زد که،

 خاتون! ما بردیم!!!!!!!!!!

و من خیلی خوشحالم، و خیالم راحت شد، گرچه تازه اول راهی دیگر هستیم و ایشان باید توسط استخبارات دولت ارزیابی شوند و باید چند ماه دیگر هم منتظر پاسخ نهادهای ذیربط باشیم، ولی آنچه مهم بود قبولی اش در این مصاحبه بود که شد، این اتفاق بهترین اتفاق این اواخر بوده است بعد از کاریابی همسر عزیزتر از جان آنهم در نهادی معتبر و محترم در سراسر دنیا.

نظرات 9 + ارسال نظر
سوده چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ http://soode61.wordpress.con

خوشحالم برات از ته دل!

مبارک باشد به هردویتان
به به چه گل و گلزاری راه انداختی، دلت میاد اینجا غمگین نویسی کنی در این محیط؟

هاهاهاهاهاها! گل و گلزار تو این برگ ریزون عجب پارادوکسیکال هست ها! ایشالله از این به بعد خوشحال تر بنویسم!

بابای عسل چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ

دوستم ساغر
برات خیلی خوشحالم امیدوارم که شادی هایت مستدام باشه

مرسیییییییییییییییییییییییییی، عسلی رو جای من ببوسید!

عتیق چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ http://ateegh.blogspot.com

به به... مبارک باشه... شاد باشین همیشه

ممنونم عتیق عزیز!

دوست همیشگی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

مبارکه عزیزممممممممممممممممممممممم
لیلیلیلیییییییییییییییییییییییییییییی
من اگه بودم امشب حتما سرت یه شیرینی می خریدممممممممممممممم

از اعماق قلبم برا هردوتون عزیزانم خوشحالم!
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

مرسیییییییییییییییی دوست جونم، ایشالله یه روزی همه دور هم باهم جشن بگیریم بجای امروز!

وااااااااااااایییی خیلی خوشحال شدم خیلی
تبریک به هردو شما. حستو درک میکنم..منم این روزا روکشیدم
خیلی به همسر خان تبریک بگو...از طرف من و همسر
راستی کار هم پیدا کردن...مبارک باشه...کجا؟
حقش بود یه شیرینی حسابی بگیریم ازت...تا دیدار و باشه ازنزدیک
موفق باشی بانو

مرسی طهورای عزیز!
راهی که خیلی از ماها در خیلی از مراتبش هستیم، راه سختی ست ولی!

سکینه پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

تبریک می گم عزیزم.

ممنون سکینه!

zeinab پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ http://goodiparan.blogfa.com

Tabrik duste aziz

تشکر دوستم!

نگار شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

به به خوش خبر باشی خاتون :)
چشم شما روشن. به مبارکی و دل خوش.
قالب جدیدت عالیه.

مرسی نگار نازنین!

شیرین یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ http://ladolcevia.blogfa.com

چقدر عالی ساغر جان. یکدنیا تبریک! روز دیدار نزدیک تر شد

ممنون شیرین عزیز!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد