ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

اگر روزی من خیلی دور باشم و تو ...

ساعت نزدیک سه صبح است و کاش می شد صبح نشود، و روز نیاید و من باز هم اشک بریزم، بی وقفه و داغ، تنها و بی آزار، هی یادم می آید که میان بیهوشی و هوشیاری روی تخت بیمارستان در جواب دکتر شیفت شب اورژانس که چه تان شده است خانم ؟، فقط میگفت، "احساس دلتنگی شدیدی می کنم "، دلم می خواهد تا آخر عمرم بجایش احساس دلتنگی شدیدی کنم و تمام دلتنگی های مادرانه اش را یکجا به دوش بکشم و او احساس دلتنگی شدیدی نکند. او احساس دلتنگی شدیدی نکند...

تمام احساس های دلتنگی شدیدت به جانم مادرکم...



نظرات 6 + ارسال نظر
mahtab lotfi چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:44 ب.ظ http://heyvanazarimamnoo.blogsky.com

ارزو میکنم ایام به مامتون خوش بیاد

ریضا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:25 ب.ظ

انشاالله که خدا به همه جان جوری بدهد. دل جم . نام نیک.

تشکر.

ملالی شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:44 ق.ظ

ارزوی شفای عاجل برای مادرعزیزتان دارم

سپیدار یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.khaterati.blogfa.com

مادر ! خیلی بهش بدهکارم. این از اون بدهی هایی ست که هیچ وقت نمی تونم پرداختش کنم.

اگه کتاب "و کوه ها طنین انداز می شوند" رو خونده باشی، بهت می گم کاش اون شربت که غول به بابا علی داد واسه خیلی از مادرها باید تجویز بشه، به خصوص مادران افغان که همه شون یک فرزند دور از خانه دارند

soode چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:46 ق.ظ

احساس دلتنگی شدیدی .... مادرها مادرها مادرها

لی لی یت پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:56 ق.ظ

من میفهمم چه میگوید ، اما مانده تا شما بفهمی خدا رو شکر ... هر چقدر برای مادر ناراحت باشی ، ملنده تا قلبت برای دوری فرزندت به درد آید و فشرده شود و تعبش را بفهمی ....
سفرت بی خطر ساغر جان ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد