ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

نمی دانم چرا فکر نمی کردم بین وبلاگهای افغانی جایگاهی داشته باشم!

اول اینکه قبل از اینکه بیایم اینجا فکر می کردم چقدر حرف داشته باشم برای نوشتن در اینجا، و چقدر هر روز بیایم  و از اتفاقات تازه زندگی ام بگویم، که نه اینکه حرف نباشد برای گفتن و اتفاقی برای تعریف کردن، که زیاد است اما نمی دانم چه ام شده است، کمی هراسانم، با اینکه به خلوتی دلخواسته رسیده ام، ولی انگار ترسی با من است، ترسی همراه با خنده هایم، وقتی می توانم بلند بلند حرف بزنم، پا بکوبم، خودم را عن ترین بچه روی زمین کنم، همه جا چسبیده بهم، و گاهی خودش را به شکل استرس در مویرگهایم داخل می کند و گاهی از چشمهایم میزند بیرون، گاهی هم می آید در خوابم، و تا صبح تکت عرق کرده در دستانم را بهم نشان می دهد و ساعت که می گریزد و گِیتی که پیدا نمی شود و انگار اصلا" وجود نداشته......

دوم اینکه بعد مدتها آمدم اینجا و توسط یک خواننده محترم دانسته شدم که وبلاگم در صفحه سوشل میدیای افغانستان بعنوان وبلاگهای برتر معرفی و به رای دهی گذاشته شده است، جا خوردم، رفتم دیدم، بعد فهمیدم باید یک پرسشنامه ای را هم پر می کرده ام و می فرستادم، انجامش دادم، حس خوبی بهم دست داد، از اینکه دیده و خوانده شده ام و بنظر هیئت مدیره آن صفحه برای این رقابت برگزیده هستم شادمان شدم، هر چند پروسه رای دهی بنظرم نا عادلانه است، و بنده هم تا اکنون تمام تلاشم بر این بوده که ساغر بمانم و هویتم آشکار نشود!!!!

لذا دوستانی که من را می خوانند و بنظرشان نسبت به باقی وبلاگهای منتخب برای این رقابت بهتر هستم یا با سلیقه شان نزدیکترم به این لینک بروند و به من رای بدهند، امشب من به خودم رای دادم و فکر نمی کنم تا الآن کس دیگری غیر از خودم به من رای داده باشد، بنابراین شما تنها کسانی هستید که غیر از خودم به من رای می دهید، 

http://socialmediasummit.af/en/awards/

شما می توانید به این صفحه رفته و مراحل رای دهی را طی کنید، و در لیست  بست بلاگرها داخلم کنید.


نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:01 ب.ظ

خیلی وقت است می خوانمتان. از کوچه پس کوچه های گلشهر تا الان.( البته من فقط یک بار گلشهر را دیده ام، زمان کنجکاوی دانشجویی لیسانس یکبار از جلوی دانشگاه فردوسی سوار اتوبوس های گلشهر شدم) روایت ان محله با دیدی طریف و زنانه برایم جالب بود...امیدوارم همه جا و همیشه موفق باشید و در این مسابقه نیز بهترین شوید.

ممنون زهرا جان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد