ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

ساغر بر وزن مادر!

سال ١٣٩٥ را در حالی شروع کرده ایم که حبابی درونم شکل گرفته، هنوز شاید اندازه گندم هم نیست و جایی آن بالا دارد پروسه لانه سازی اش  را با سر و صدا و درد به انجام می رساند!

خبرش را درست در روزهای نخست به مادر دادیم، به برادر گفتم یک گوشی دیگر هماهنگ کن و این گوشی ات را ببر روی تماس ویدئویی تا با مادر حرف بزنم، منظورم را نفهمید و مو به مو اجرا کرد و درست وقتی می خواست گوشی را به مادرم بدهد همانطور که داشت به مادر می گفت نمی دانم ساغر چه نمایشی دارد در این روزهای شلوغ که امر به چنین کاری داده، و داشت حکایت را تعریف می کرد که یکهو شصتش خبر دار شد و از آنطرف مادرم هم که فهمیده بود کل می زد!( چنین خانواده سرخوشی داریم ما) 

هنوز ارتباط خاص و ویژه ای در ما شکل نگرفته، فعلاً بیشتر نگران و مضطرب هستیم تا خوشحال و منتظر! و البته هنوز خیلی راه است تا آنموقع، از چند روز پیش بدینسو هم یک سری لباس هایی که فقط برای مراسم های خاص بدرد پوشیدن می خوردند و تنگ و چسبان هستند هی داخل کمد خودنمایی می کنند که ما را بپوش بیچاره ی گامبالو که بزودی دیر می شود، ازینرو امروز یکی شان را پوشیده بودم و معلمم می گفت من فکر می کردم تو فقط بلدی اسپرت بپوشی نگو کلی خانم هستی! توی دلم گفتم و کلی خنگ و دم غنیمت نشمار!!!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
سوده سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:23 ب.ظ http://soode61.wordpress.com

الهی! هزار هزار بار بهت تبریک میگم به تو و مهندس. آره بپوش که دیر میشه!

ممنون عزیزم!
هرچه رو شکلکها می زنم نمیاد!
قلب قلب قلب قلب

آیدین شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:59 ب.ظ http://fakhtehf60.blog.ir/

بهت تبریک میگم ساغر جان
گوارای وجود

ممنون آیدین جان!

شیرین یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.ladolcevia.blogsky.com

مبارک باشه ساغر جان. هم سال نو و هم کوچولویی که داره رشد می کنه

ممنون شیرین جان!

مریم یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:44 ق.ظ http://takchenar.blogfa.com/

سلام ساغر عزیزم مبارکا باشه. امیدوارم این عشق نخودی نصیب منم بشه

انشاالله هرکی می خواد الساعة نخودی دار بشه!

نیره سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:01 ق.ظ

به سلامتی ان شاالله

ممنون نیره!

سارای یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:35 ب.ظ

تبریک میگم ساغر عزیزمم
مبارکت باشد حس قشنگ مادری
شاید من هم یکی دوماه دیگه مادر شوم
اگر کن فیکون شودو اگر خدا بخواهد و بگوید

انشاالله سارای عزیزم!
ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد