ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

از دردی که می کشیم..........


 خیلی هم می جوشیم با ملت، ابراز نظر و شادمانی و لایک و کامنت و از این جور کارها، ولی درونمان مثل دیگه بخار(زودپر) است، سوت میزنیم برای خودمان، ملت به ما اشاره می کنند و زیر لب می گویند عجب دل خجسته ای هم دارد این ساغر! و ساغر که ما باشیم از درون می گزیم خودمان را، جوش آورده ایم، جا برای نفس  کشیدن نیست، داریم خفه می شویم، از این دردهای ناگفتنی و آلام کشنده! از دردی که می کشیم و نمیتوانیم کاری بکنیم برای درمانش!، از کلاف های سر درگم و در هم پیچیده شده زندگی، از رنجی که می بریم، بی آنکه بدانیم برای چه؟ و تا کی؟ و چرا؟ و ما کجای این دردها ایستاده ایم؟ یک زمانی همیشه با خود میگفتم از این بدتر هم میشود؟ زمانهایی بود که احساس میکردم خیلی بدبختم، نوجوانی و ادراکات پیچیده هستی و اینجور حرفها، بعد به این نتیجه می رسیدم که نع، مگر میشود از این بدتر؟، بزرگتر شدیم دیگر نپرسیدیم این سوال را، و خندیدیم و خندیدیم و خندیدیم به آنهمه مزخرفاتی که عمری برایش گریسته بودیم، راحت تریم الآن، لااقل باخبریم از اینکه بدتر نمیشود، شاید هم میشود ولی ما آبدیده تر از آنیم که با اینجور چیزها فرسوده شویم، ما فقط یک گوشه ای داشته باشیم وقتی رفتیم تویش و در را بستیم بشود دو کلام با خود در آینه خلوت کنیم و جیغی بزنیم و خلاص! دیگر این جینگول بازی ها و تیریپ دِپ برداشتن و رفتن در خود برای روزها را عروسش کردیم رفت پی کارش، و همچین مثل یک زن خوب خانه دار از راه که می رسیم لبخند گشادی روی صورتمان پهن می کنیم، و کشدارتر از هر روز آغوش می گشاییم، با یک دیگ بخار سوت زن درون قلبمان، جایی که دیدنی نیست.........

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد ظاهر نظری جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ http://zahirnazari.blogspot.com

سلام،
بخشش باشه نظرات نیک تان را تازه الان متوجه شدم، بنده حقیر در در لیست وبلاگ های مورد علاقه خود بیشتر وبلاگ هایی را که از بامیان نشر می شود به هدف تشویق دوستان آن دیار و نیز اطلاع رسانی از بامیان باستان گذاشته ام و برخی دوستان دیگر را نیز که به نظرم نوشته هایشان برایم جذاب بود آورده ام و وبلاگ حضرتعالی را که مروری کوتاه کردم با نوشته های سرشار از صمیمت و عاری از خود پسندی یافتم بهتان تبریک می گم، اما یک کمی برخی پست ها طولانی تر و برخی پست ها خیلی خصوصی که ممکن است برخی مخاطبان از آن سوء استفاده کنند، چون متاسفانه جامعه ما به آن سطحی که ما فکر می کنیم نرسیده ام، البته بازهم بخشش باشه این را تجربه هایم نشان داده است به هرحال با کمال میل لینک وبلاگ شما در لیست دوستان آورده ام.

سلام و درود!
تشکر بسیار زیاد از بذل توجهتان. من از سال های دور خواننده وبلاگ شما می باشم و برایتان آرزوی توفیق بیشتر می کنم.
به همان دلایل سوء استفاده و سوء برداشت های مخاطبین هست که از گرفتن نام و نشان واقعی خود سر باز زده ام.
باز هم تشکر از اینکه من را خوانده اید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد