ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

غیبتانه!


دوست: از بین ده ولادتش فقط 4 فرزندش زنده مانده اند و مابقی در طفولیت مرده اند.

من: وای خدای من! آخر چرا باید هی تولید مثل کنند، خب بچه زنده نمی ماند، لااقل به خودشان استراحت بدهند! اصلا" از کجا معلوم دلیل زنده نماندنشان هم به ولادت های بی وقفه و پشت سر همش نبوده باشد!، البته در آن زمان شیوه ها و ابزار پیشگیری از حاملگی به اندازه الآن وجود نداشت.

همکار جدیدوالورود: حتی الآن که این شیوه ها و ابزار رایج هست هم بعضی ها اقدام به ازدیاد فرزند می کنند، مثلا" من خواهرم همسر دوم مردی است که 15 سال ازش بزرگتر است، بخاطر اینکه همسر اولش باردار نشده بود و بر اثر اصابت راکت شهید شده بود، بعد که خواهرم همسر این مرد شد نام خدا شش تا طفل برایش آورد پشت دَ پشت، در حدیکه الآن هرکس می بیند متوجه 15 سال تفاوت سنی شان نمی شود.

من:

دوست:

کتاب تنظیم خانواده:

کتاب چگونه جوان بمانیم:
 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
coronae سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ب.ظ http://coronae.blogspot.com

من واقعا این آدم ها رو درک نمی کنم.... به خودشون رحم نمی کنن به اون بچه ها رحم کنن. واقعا میشه به 6 تا بچه به خوبی رسیدگی کرد؟

این سوال من هم هست!

روزهای عاشقی یک طلبه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ http://1talabe.persianblog.ir/

از دیدن وب شما خوشحال شدم

خیلی خوبه که خواهر هایی در افغانستان اینقدر موفق و دست به قلم هستند. شما امید اینده ی اون کشور هستید
موفق باشید.

برایم جالب بود کامنت شما، و کلا" اینکه یک طلبه وبلاگ مرا خوانده است، حس جالبی است، پایدار باشید.

خودش شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ http://shahidsajjadi.blogfa.com

خب ها! اصولا این تیره از جانوران اینگونه تولید مثل می کنند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد