ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

نَ...ی، آب قطه!


چقدر خوب است، وقتی خیلی کلافه و عصبی باهاش حرف بزنی، حرف که نه، سرش داد بزنی و آنچه را می خواهی نه با آرامش و آدم وار، که با توپ و تشر بر سرش فریاد کنی، در جواب اما، قربان صدقه بشنوی و اینکه الهی بمیرم برایت که امروز صبح برق قطع بوده و آب قطع بوده و تو نتوانستی اول صبح به آن توالت حیاتی و بعدش فین کردنت برسی،  و الهی بمیره باعث و بانی قطعی برق که هانی من با دماغ پر فین رفته دفتر و عصبانی شده!، چه خواهی داشت برای گفتن، کلا" غم عالم از روی سینه ات رخت بر می بندد برای لحظاتی، که کسی هست توی این دنیا که حتی غصه عَن و فین نکرده ات را هم بخورد !

 

نظرات 4 + ارسال نظر
تفنگ سرپر یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://sibekal.blogsky.com

واقعاً قصه های بزرگی داری، این قصه ها چه جوری در کالبدت جا می شن؟

منظورتان غصه است دیگر؟ در هر حال، داریم، هم قِصه هم غُصه! جا هم می شوند، ریز و درشت هم کنار همند، سبیل تا سبیل!

مهمان چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

هاهاها... تازه بعدش بیای با یک دریا مواجه شوی

دست گلتونم درد نکنه!

coronae چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ http://coronae.blogspot.com

:)))))))))))))))))))))))

baran چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ق.ظ

korr too shoonoom ke annn nakarde va bi finidan raftiii sar karrrrrrr

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد