ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

2020!


آمار بازدید کننده های وبلاگم به 2020 رسیده و من می خواهم به این مناسبت درباره 2020 چیزی بنویسم، از امروز که 25 جون 2013 است تا لااقل آغاز سال 2020، شش سال و شش ماه و پنج روز دیگر باقیست، و من می خواهم آرزو کنم تا آن زمان کشورم به صلح رسیده باشد، و حتی اگر تغییرات بنیادینی درش رونما نشده باشد، و راهها و جاده هایش به همین حالتی که هست باقی مانده باشد، و بناها و ادارات دولتی توسعه نیافته باشد، و اوضاع اجتماعی مردم همینی باشد که امروز هست، لااقل یک ثبات نسبی و یک صلح فراگیر در برگرفته باشدش، و مردم گرچه فقیر، ولی مطمئن از نظر جانی باشند، و هر کسی به کار خودش برسد، فقط شرایط از اینی که هست بیرون آمده باشد، انتظار دیگری ندارم، شش سال و شش ماه و پنج روز خیلی هم زمان زیادی نیست، و همینطور که این ده- دوازده سال گذشته است خواهد گذشت، و به 2020 خواهیم رسید، تفاوتی که این مبدأ با آن مبدأ اولیه من بعد از ورود به کشور کرده اینست که، آن زمان وقتی در دفتر یادداشتم دورنمای پنج و ده سال آینده ام را ترسیم می کردم خیلی امید داشتم و خیلی شاد بودم و تمام آرزوهایم دست یافتنی و نزدیک بود، فکر می کردم دنیا را دارم، و فکر می کردم اینهمه آدم جمع شده اند و همه دارند برای آینده شان تلاش می کنند تا فردای فرزندان این سرزمین را رنگین کنند، نمی دانستم درست بعد از یک دهه همه آن انگیزه ها و امیدها و دلخوشی ها رنگ خواهند باخت و جای خود را به یأس و ناامیدی خواهند داد.

 بگذریم! کشورم در صلح باشد و دیگر هیچ، و از نظر شخصی یک دختر یا پسر4 ساله داشته باشم، و همسرم پی اچ دی اش را گرفته باشد و خانواده شاد و سالمی باشیم، خانواده شاد و سالم، و بتوانم بخندم، از ته دل، مثل کودکی هایم، خیلی آزاد و خیلی واقعی..........

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دوست همیشگی! سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

به آینده با امید نگاه کن.... خوشحال باش و در لحظه زندگی کن... قانون جذب همیشه یادت باشه، هر چی خوشحال تر و شاد تر باشی شادی بیشتری به سمتت میاد نازنین دوست

سعی می کنم رفیق!

سوده پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.soode61.wordpress.com

امید و امید و امید! و بگذار بگویم تما چیزهای خوبی که گفتی و آرزو کردی آینده ی توست. تو سزاوار تمامشان هستی.

coronae چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ http://coronae.blogspot.com

متنت رو که خوندم یاد سایت future me افتادم. تو این سایت میتونی‌ به خودت در آینده ایمیل بزنی‌. مثلا یه ایمیل بنویسی‌ که ۲ ساله دیگه دستت برسه و مثلا نوشته باشی‌ که دوست داری ۲ سال دیگه کجا باشی‌

میرم ببینمش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد