ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

باز آمدم، باز آمدم......

باز آمدم، بعد از یکماه، و کابلم را پاییز فرا گرفته، و انارها به استقبالم آمده بودند، و اشک هایم، از نداشتن و دور بودن عزیزی که انار دوست دارد، و در سرزمینی نفس می کشد که انار ندارد و این روزها بهار را منتظر است.

شهر خالی تر است انگار، و اینبار زیستن در این بی تویی را شاید طاقت نیاورم، جایی نداشتم برای گریه، مسافری در خانه ام منتظر بود، با دلی پر از حکایت، حکایت سرزمین خسته اش، آمده برای ویزای تحصیلی، از ایران و در خانه ام قبل از من ساکن شده، جایی برای گریه نداشتم، چمدان ها را گشودم، خانه ام را اما دوست داشتم، ساکت و پاییزی، خصوصا" با بالاتر رفتن ارتفاع ساختمانِ در حال اعمارِ بغلی، و دیگر رسما" بی نورِ بی نورم.

بر من خرده نگیرید، ولی آمده ام بگویم خیلی دلتنگم، و پاییز دوست داشتنی ام مزید بر علت است.

در صددم سفرنامه ام را بنویسم، تا جایی که یادم مانده ار رخدادها و برداشت هایم، اما فرصتی باید مرا!


نظرات 4 + ارسال نظر
سوده دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ق.ظ http://soode61.wordpress.com

خوش آمدی ساغر عزیز و خوبم. میدانستم که دلت تنگ میشود و دلت خلوتی میخواهد برای اینکه بباری به جای ابرهای کابل. صفای تو کم بود اینجا. خوب شد آمدی!

تشکر جانا!

دوست همیشگی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ

خوش آمدی جانم
حال سوده رو می فهمم که چه گذشته ست بر اووووو بی توووو!

من خودم هم وقتی برگشتم یه غم بزرگی تو دلم بود اصلا پر انرژی و شاداب نبودم ولی چند روز بگذره زود به روال عادی زندگی عادت می کنی

قربانت گردم دوست همیشگی!

شهرزاد دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ http://wordtalkword.blogsky.com

خوش آمدی! هر روز می آمدم وبلاگت ببینم چه خبر نو. امیدوارم مادرت را خوب دیده باشی و خوب شنیده باشی و خوب گفته باشی و خوب بوسیده باشی و همه چیزهای خوب با مادر!
آرزو می کنم زودتر به یارت بپیوندی و شاد و شادتر شوی!

قربانت گردم، همینطور بود، گرچه فرصت اندک بود و حرف ها بسیار، و اوقات خیلی مزدحمی داشتیم.

باران چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ق.ظ

عزیزم
شنیدم و میدانم سفر پر دردی بوده
خوش آمدی به خانه خالی ات.. ط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد