ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

توضیحی چند بر پُست دیروز!


طبعا" وقتی دلیل این پست، پست قبلی باشد و قبلی هم معدوم شده باشد، این هم باید نباشد، ولی فقط عنوان ها را نگه می دارم تا بیاد خودم و دوستانم باشد نوشته ام، و برای روزهایی که دلم خواست بخوانمشان بروم در آرشیو خودم در کامپیوترم مروری دوباره کنم!


 

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ http://sahebazaman313.blogfa.com

با سلام به یکی از روشنفکران وطنم ساغر عزیز ،
منم به مخاطبین وبلاگ زیبایت اضافه شدم ، دردهایمان را خوب تصویر میکنی کمال تشکر و سپاس رو ازت دارم .
امید وارم همیشه پیروز و موفق باشی.

خواهش می کنم، پایدار باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد