ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

پیروزی بر امیرم مبارک!


شادم، دیروز خبر رسید که امیرم بازگشته، بهمراه اعزامی ها برای رخصتی شان!، بعد از مخابرات و تماس های مکرر و واسطه شدن های پیاپی، و به کمک دوست برادرم که فرمانده یکی از گردان های اعزام شده سوریه است.

و امروز هم که کشور خسته و خاکی ام شاهد جشن ملی ست، جشن قهرمانی تیم ملی فوتبال افغانستان در جنوب آسیا، بگذریم از اینکه دیشب هنگام فیر(تیراندازی) های پیاپی از ترس زهره ترک شدیم و بعدها فهمیدیم ابراز شادمانی به سبک افغانی است، شلیک هوایی می کردند، و ترقه هایی به غایت پر سر و صدا، و تا پاسی از شب شار گردی(شهر گردی) و رقص و هارنگ(بوق) و صدای موزیک از سرک ها بلند بود.

تا باد چنین بادا! 

نظرات 3 + ارسال نظر
سوده پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ http://soode61.wordpress.com

خیلی خوشحالم برای امیر که برگشت و تو که این وسط مثل مادر مویت را صفید کردی سر این قضایا.
تیم ملی هم که برد حس تازه و گمی را در خودم احساس کردم. فکر کردم این تیم بچه های ماستو ماییم که داریم چام را بالا میبریم سر دستهایمان...

تا باد چنین بادا!

تاباد چنین بادا! و از تو هم بخاطر اینکه همیشه گوش شنوای دردهایم هستی جهانی سپاس سوده عزیزم.

عسل پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

دوست من
خیلی خوشحالم که یکی از نگرانی هایت تبدیل به ارامش شد

قربانت گردم دوست...

عتیق پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ http://ateegh.persianblog.ir/

چشمتون روشن... مبارک باشه

مرسی عتیق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد