ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

خوشحالید الآن؟


الآن این کامنت گذارهایی که بدون اینکه مطلبت را خوانده باشند می آیند زیر نوشته ای که تنها چند ثانیه از نشر کردنش گذشته کامنت می گذارند، که خیلی وبلاگ خوبی داری و مطلبت را پسندیدم و تمایل دارم با شما تبادل لینک کنم و غیره، دلشان فقط به تبادل لینک خوش می شود؟ یعنی اگر کسان زیادی بدون اینکه واقعا" با افکار و نوشته های لینک کننده مذکور همراه و هم فکر باشند آنها را لینک کرده باشد، خیلی خوشحال می شوند؟ جدا" برای من خیلی جالبند این افراد، من هم از بین چندین تایشان برخی را فقط برای شوخی میگذارم برای خودم و باقی را که تقریبا" روزی 3-4 تا می شود دیلیت می کنم، آدم می بیند کامنت دارد بعد می آید می بیند طرف نوشته خیلی وبلاگ قشنگی داری و مطالبت زیبا هستند و غیره بیا تبادل لینک کنیم، یعنی خیلی به آدم بر می خورد، بعضی ها هم که پا را فراتر می نهند و بعد از سلامی کوتاه راست و مستقیم می روند سر اصل مطلب که بیا تبادل لینک کنیم تا خوانندگانمان زیاد شود!!!!!!!!بعد می روی می بینی سایت بازاریابی است مثلا" و طرف فقط برای تبلیغ سایتش خواسته لینکت کند و باشد، و نه هیچ وجه اشتراک دیگر!

نظرات 4 + ارسال نظر
پرنسس سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ http://pranses1368.mihanblog.com/

وبلاگت خبرنامه نداره از آپ شدنش خبردار بشم؟
از امروز یکی از طرفدارای وبلاگت شدم.
لطفا وبلاگت رو توی دایرکتوری سایتم لینک کن
متنظرتم.

سوده سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ http://soode61.wordpress.com

پیشنهاد های بیشرمانه!

Mahboob سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ http://mahboob21.blogfa.com

چه باحال
عین من . . . وقتی این،کامنتارو میبینم میگم نامرد تو نخوندی من،چی نوشتم تبادل لینک کنم که،چی؛چی
دل خوشن ملتا

coronae چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ق.ظ http://corona.blogspot.com

سلام وبلاگ قشنگی داری. لطفا منو لینک کن.
.
.
.
.
.
صبر کن ببینم.... قبلا این کارو کردیم

هاهاهاهاهاهاهاهاهاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد