ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

سلطان قلبم!


همسر به کلاس گیتار می رود، از خیلی وقت ها پیش دوست داشته گیتار بنوازد، حالا دارد یاد می گیرد، دیروز داشتیم پشت تلفن صحبت می کردیم از روند یادگیری اش، گفت داریم نوت ها را یاد می گیریم، اول الفبایش هستیم، انگار داریم یک زبان دیگر یاد می گیریم، من بعدش گفتم خب پس هنوز تا یادگیری آهنگ ها خیلی فاصله دارید؟ سریع یاد بگیر بنوازی و همزمان برای من بخوانی، گفت، دوست داری چه آهنگی را اول یاد بگیرم و برایت اجرا کنم؟، همزمان با پرسیدن او من در ذهنم صدای احمد ظاهر بود که می گفت: یک دل میگه برم، برم، یک دلم میگه نرم نرم.....، همسر جان پشت بند سوالش منتظر پاسخ من نشد و تو گویی صدای درون مرا شنیده باشد گفت، سلطان قلبم را یاد بگیرم چطوره؟ و بلافاصله خواند برایم: یک دل میگه برم برم یک دلم میگه نرم نرم...........

شما باشید با این تله پاتی عاشقانه چه می کنید؟ البته از راه دور..........

پ ن: ترانه مذکور در ایران با صدای عارف و در افغانستان با صدای احمد ظاهر معروف شده است، احمد ظاهر از هنرمندان هم دوره عارف بوده است و خیلی از ترانه های خوانده شده توسط خوانندگان آن زمان بین افغان ها و ایرانی ها در رفت و آمد بوده اند!

نظرات 5 + ارسال نظر
شیرین سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ http://ladolcevia.blogfa.com

چقدر خوب!
منهم خیلی دوست دارم یک ساز یاد بگیرم. حیف که کودکی مان در انقلاب و جنگ سوخت و آرزوی ویولونیست اول ارکستر شدن - حداقل احتمالش!!- با خودم به گور می رود. اما برای دل خودم دوست دارم بزنم و بخوانم

ترانه های ویگن هم عاشقانه های زیبایی دارد. بگو آنها را هم یاد بگیرد

باشه بذار اول یاد بگیره، هر روز یه چی میگم بهش برام بزنه!

سوده سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ http://soode61.wordpress.com

خیلی با حال بود و جالب تر این بود که صبحش در مورد موارد اینچنینی گب میزدیم!

راستی این ترانه ی عارف است که بخش خواننده ی زن را عهدیه میخواند.

عارف؟ عهدیه؟ نشناختم، بعدن برام بتعریف!

نگار سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

ساغر جان اصل این آهنگ رو عارف و عهدیه خوندن. خیلی قبل از لیلا.
این موزیک برای فیلمی به همین نام "سلطان قلبها" ساخته شده و لیلا فروهر هم توش بازی کرده. اون موقع یه دختر کوچولو بوده.
اینجا می تونی بشنویش: http://www.youtube.com/watch?v=MVkb-Yq8Ius

آره متوجه شدم نگار! من پاک یادم رفته بود اون فیلم با بازی لیلا فروهر بود تو بچگی و هنوز خواننده نبود، اشتباهی نوشتم، درستش کردم!

Coronae جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ق.ظ http://coronae.blogspot.com

و آهنگ مورد علاقه من لیلی جان احمد ظاهر....

لیلی لیلی لیلی لیلی جان جان! دلمه کردی ویران، به ای قشلاق نامدی وای وای دلمه کردی ویران!!!!

zeinab دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ق.ظ http://goodiparan.blogfa.com

من این آهنگ رو با صدای عارف شنیدم..کاش یه لینکی با صدای احمد ظاهر میذاشتید..من سرچ کردم اما موفق نشدم پیدا کنم.

بذار بگردم پیدا کردم لینک میدم زینب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد