ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

از انسان های سریش بیکار!


بعضی از عناصر هستند که می آیند در یاهو مسنجر برایت پیام می گذارند سلام، و تو فردای آنروز دیده ای و علیک می گویی، می روند شونصد سال بعد می آیند و باز می گویند چطوری، و محلش نمی دهی،  باز هفتصد سال بعد می آیند می گویند خیلی بی وفا هستی و از غریب غربا احوال نمی گیری و اگر احوال گرفتیم جواب نمی دهی!!!!!!!!!!

بعضی ها هر بار می بینندت بعد از سلام خود را معرفی می کنند که فلانی هستم از فلان جا، خب انسان! من شما را اد دارم متاسفانه و اسم و فامیلی ات هم که خزان بارانی یا کبوتر مهاجر و شب مهتابی نیست که نفهمم!

 بدتر از همه اینها آن کسی است که می آید و سلام می کند و تو همان لحظه پیامش را می بینی و علیک می گویی و بعد از حال و احوال همیشگی، طبق معمول همیشه می گوید: شما هنوز در فلان جا کار می کنید یا فلان جا زندگی می کنید؟ و بعد از پاسخ آری انگار دیگر حرفی ندارد و تو همینطور منتظر می شوی که کی خداحافظی کند و نمی کند و مجبور می شوی طبق معمول بگویی باید بروم جلسه یا ببخشید زنگ آمد و خداحافظ!

پ ن: این داستان ها در فیس بوک و وایبر و اسکایپ هم به شدت رخ می دهند!

نظرات 3 + ارسال نظر
سوده دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ

ساغر نمیشه کامنتی اشتباهی گذاشتم تو اون یکی پست بذاریش اینجا؟

درست گذاشتی که!

سوده دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

یکی هست همیشه از من دقیقن همینه میپرسه شما هنوز فلان جا کار میکنید؟
اگه حرفی نزنه میترکه لابد

آره دقیقا"!

بابای عسل دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ب.ظ

اره - واقعا خسته کننده هستن این جور ادم ها. شاید همین ملاک سنجشی باشد که با کی صمیمی هستی. هر چه بیشتر نکات مشترک داشته باشید طبیعی است که بیشتر با هم صحبت می کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد