ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!
ماهی های دریای کابل!

ماهی های دریای کابل!

سعی دارم در این فضای کوچک خودم باشم، نَفَس بکشم زندگی را، به سبک خودم، عمیق و بی باک!

گود مورنینگ تان بخیر!

ساعت را برای پنج و چهل و پنج دقیقه گذاشته بودم تا قبل آمدن بروم دوش بگیرم، اینجا بویلر برقی دارم، می ترسیدم شب به برق بزنم و گرم کنم و تا صبح که به حمام می روم سرد شده باشد، برادر که شنید گفت چهار به برق بزنم خوب است؟ و گفتم یعنی بلند شوی بخاطر به برق زدن بویلر و انجام این مأموریت؟ که گفت آری خب مگر چه می شود، ساعتم را برای چهار می گذارم و می رم روشن می کنم برایت، همین تصمیم را اوکی کردیم اما خودم ناخواسته ساعت سه بیدار شدم و زدمش به برق، نمیشد بروم بالای سر برادر که من زدمش تو بیدار نشو، خب فرقش چه بود، گذاشتم او هم اگر ساعت گذاشته بیدار شود!

الآن ساعت هشت و پانزده دقیقه است و پشت میزم هستم، همیشه اولین نفری هستم که به دفتر می آیم، چون درایور ما که باهاش قرارداد کرده ایم، طبق وظیفه اصلی اش در این سازمان که همان درایوری است باید همین تایم حاضری بزند، بقیه کارمندان حاضری شان هشت و سی است.

صبحم را با گوگوش آغاز کرده ام و برای بار اول است که گذاشته ام این اتاق با صدایش پر شود. صدای این زن برای من ملغمه ای از احساسات خوب و نوستالژی آور و دردناک و همزمان شادی آور است!

صبح عالی پرتقالی!

نظرات 5 + ارسال نظر
سوده سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ

صبح عالی پرتقالی گوگوشی ات به خیر

من در مود "نمیدونی" اش هستم این روزها.

captain سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ http://rkhavari2011.wordpress.com/

سلام
میخواستم یک نظر بدم راجب به این نوشته تان البته امیدوارم که جسارت نباشه!
معتقدم نوشتن عملی است پسندیده و قابل قدر ولی از ان بیشتر به این معتقدم که در هر نوشته ای باید کشفی و شهودی صورت بگیرد. و الا ضایع کردن وقت خود و خواننده ان نوشته است.
یک نوشته خوب به نظر مه نوشته ای است که به این سوال مخاطب( خوب که چی؟!) که در اخر هر مطلبی از خودش می پرسد جوابی قانع کننده بدهد.
مثلا وقتی این نوشته تان را خواندم از خودم همین سوال را پرسیدم اما جواب درخوری نیافتم!!!

تشکر از کامنت آقای کاپتان!
ولی باید بدانید من ادعایی بر این ندارم که این نوشته و نوشته های دیگرم در این مکان نوشته های خوبند، اینجا صرفا" یک مکان اختصاصی است برای من تا بنویسم هر چیزی که دلم خواست، خواننده ها هم شاید از خواندن حتی چرندیات بنده به کشف و شهودی که دلشان می خواهد برسند، مثلا" شما به نتیجه ای نرسیده ای چون از اساس فکر می کنید باید به کشف و شهود عقلانی برسید، یا چیزی یاد بگیرید، در حالیکه ممکن است خیلی از دوستان وبلاگی من از شنیدن اینکه بویلر من برقی است و برای یک دوش گرفتن باید دو ساعت شارژ شود و یا نه، این ایثار برادر من، به وجد بیایند!
در آخر هدفم از تمام پست های وبلاگم تخلیه روانی است، امروز حال خوشی داشتم، تمیز و خوشگل نشسته بودم پشت میزم و داشتم گوگوشم را می شنیدم و نسکافه ام را می نوشیدم گفتم دوستانم هم در این خوشی ام شریک باشند، کشف و شهود اصلا" در ذهنم نیست و نبوده!
یاد بگیریم تمام دنیا را با سیاست زدگی های فضای مجازی افغانی نسنجیم!

captain سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ http://rkhavari2011.wordpress.com/

راستی یادم رفت بگم که اگه سری هم به خط خطی های وبلاگم زدی و به نوشته ای برخوردی که برای اون سوال جوابی نیافتی خبرم کن.
تشکر!

نوشته های شما خاطرات کودکی های من هم هستند، از خواندنشان لذت می برم، نویسا باشید.

شیرین سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ http://ladolcevia.blogfa.com

عافیت باشه ساغر جان. منهم حمام اول صبح را خیلی دوست دارم. مخصوصا در فصل تابستان که با موی نمناک بیرون رفتن عوارض بعدی ندارد

آره واقعا" تابستونا که حظش بیشتر هست، سشوار کشیدم تا از عوارض جلوگیری کرده باشم شیرین!

بابای عسل چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

هر صبح تان عالی و اینده تان متعالی باد دوستم من.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد